اخبار گروه کر شهر تهران

کنسرت گروه کر شهر تهران - بهمن 1396 - 17 بهمن 1396

گروه کر شهر تهران در روزهای 26 و 27 بهمن ماه 1396، ساعت 20، در تالار رودکی قطعاتی از تئاترها و فیلم های موزیکال معروف را به رهبری مهدی قاسمی اجرا خواهد کرد. در بخش اول این کنسرت، گزیده ای از "بینوایان" و "شبح اپرا" اجرا می شود. همچنین در بخش دوم این کنسرت منتخبی از موسیقی کارتون های معروف دیزنی، و گزیده ای از "لالا لند" و "اشک ها و لبخندها" به اجرا گذاشته می شود. یاسمین حسین زاده (پیانو)، پورنگ پورشیرازی (کنترباس) و دارا تیموری فر (درامز) در این اجرا گروه کر شهر تهران را همراهی می کنند.

گروه کر شهر تهران در سال 1378 توسط مهدی قاسمی تشکیل شد. این گروه تا کنون با برگزاری ده ها کنسرت داخلی و خارجی، شرکت در جشنواره های متعدد و مشارکت در ضبط آثار آهنگسازان معاصر ایرانی همچون احمد پژمان توانسته خود را به عنوان یک گروه پویا و فعال مطرح نماید. این گروه در چندین اجرا با ارکستر سمفونیک تهران به رهبری علی رهبری و همچنین شهرداد روحانی همکاری داشته است. گروه کر شهر تهران در جشنواره موسیقی کرال خاورمیانه که در سال 2015 در دوبی برگزار شد، رتبه دوم را کسب نموده است.

علاقه مندان جهت تهیه بلیط به سایت ایران کنسرت www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

[ بازگشت به صفحه اصلی اخبار ]

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار گروه کر شهر تهران

کنسرت گروه کر شهر تهران - بهمن 1396
گروه کر شهر تهران در روزهای 26 و 27 بهمن ماه 1396، ساعت 20، در تالار رودکی قطعاتی از تئاترها و فیلم های موزیکال معروف را به رهبری مهدی قاسمی اجرا خواهد کرد. در این کنسرت، گزیده های از "بینوایان"، "شبح اپرا"، "لالا لند"، "اشک ها و لبخندها" و منتخبی از موسیقی انیمیشن های معروف دیزنی اجرا می شود. یاسمین حسین زاده (پیانو)، پورنگ پورشیرازی (کنترباس) و دارا تیموری فر (درامز) در این اجرا گروه کر شهر تهران را همراهی می کنند.
ادامه خبر ...

دوره آموزشی گروه کر - آذر 1395
وره های جدید آموزشی گروه کر شهر تهران از آذر 1395 برای علاقمندانی که تجربه قبلی در موسیقی ندارند، زیر نظر مهدی قاسمی برگزار می شود.
ادامه خبر ...

عضویت در خبرنامه گروه
آدرس ایمیل:

صفحه گروه کر شهر تهران در فیس بوک

کانال گروه کر شهر تهران در یوتیوب

کانال گروه کر شهر تهران در تلگرام