اخبار گروه کر شهر تهران

کنسرت کارمینا بورانا - 7 بهمن 1392

گروه کر شهر تهران و گروه کر فرهنگسرای بهمن به رهبری مهدی قاسمی در ساعت 21:30 روزهای 16 تا 18 اسفند 1392، در تالار وحدت به اجرای "کارمینا بورانا" اثر محبوب و مشهور کارل ارف می پردازند. در این کنسرت، کارمینا بورانا به طور کامل، با همراهی ارکستر و توسط بیش از 200 خواننده و نوازنده به اجرا گذاشته می شود که در ایران بی سابقه خواهد بود.

کارمینا بورانا توسط کارل ارف در فاصله سال های 1935 و 1936 بر اساس مجموعه ای از اشعار قرون وسطی که اوایل قرن 19 میلادی در صومعه ای در باواریا پیدا شد، ساخته شده است. این اثر از عظیم ترین و مشهورترین قطعات موسیقی کلاسیک در تمام جهان است. در این کنسرت گروه کری با 145 خواننده، گروه کر کودکان با 20 خواننده و همچنین ارکستری با 35 نوازنده شامل سازهای زهی، بادی چوبی، بادی برنجی، سازهای کوبه ای و پیانو به اجرای کارمینا بورانا می پردازند.

علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند به سامانه فروش اینترنتی بلیط سی گذر به آدرس www.sigozar.com مراجعه نمایند یا از طریق آموزشگاه موسیقی پارت (تلفن: 66905077) نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایند.

[ بازگشت به صفحه اصلی اخبار ]

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار گروه کر شهر تهران

کنسرت گروه کر شهر تهران - بهمن 1396
گروه کر شهر تهران در روزهای 26 و 27 بهمن ماه 1396، ساعت 20، در تالار رودکی قطعاتی از تئاترها و فیلم های موزیکال معروف را به رهبری مهدی قاسمی اجرا خواهد کرد. در این کنسرت، گزیده های از "بینوایان"، "شبح اپرا"، "لالا لند"، "اشک ها و لبخندها" و منتخبی از موسیقی انیمیشن های معروف دیزنی اجرا می شود. یاسمین حسین زاده (پیانو)، پورنگ پورشیرازی (کنترباس) و دارا تیموری فر (درامز) در این اجرا گروه کر شهر تهران را همراهی می کنند.
ادامه خبر ...

دوره آموزشی گروه کر - آذر 1395
وره های جدید آموزشی گروه کر شهر تهران از آذر 1395 برای علاقمندانی که تجربه قبلی در موسیقی ندارند، زیر نظر مهدی قاسمی برگزار می شود.
ادامه خبر ...

عضویت در خبرنامه گروه
آدرس ایمیل:

صفحه گروه کر شهر تهران در فیس بوک

کانال گروه کر شهر تهران در یوتیوب

کانال گروه کر شهر تهران در تلگرام